Rindu...

by - 18:56



Rasa yang saban hari kutanggung
Yang tidak akan pernah berkurang meski aku cuba untuk tidak terlalu memikirkannya


Ya...
Aku terlalu rindu dengan semuanya
Segala kenangan kita bersama
Dan setiap momen yang kita lalui

Kadangkala ku tertanya
Apa kau merasa perkara yang sama
Atau aku ini sudah kau lupa

Ya...
Aku ini mungkin bukan sesiapa bagimu
Namun bagiku kau terlalu istimewa
Yang bisa membuat aku tersenyum
Yang sentiasa menginspirasikan diriku

Kau mungkin tidak sedar
Bahawa kamu memberi seribu makna buatku
Biarlah aku sahaja yang rasainya - 💚

💖 Hello guys. You also can read it in telegram channel https://t.me/ffoundercilik

You May Also Like

3 comments

  1. Rindu kadangkala mmg myakitkan. Stay strong.

    Salam kenal dari penang, saya follow awk dkat sini :)

    ReplyDelete
  2. My partner and I stumbled over here different page and thought I may as well check things out.
    I like what I see so i am just following you.
    Look forward to going overr your web page for a second time.

    ReplyDelete